EXPOSICIÓ DEL PROJECTE A LES FAMÍLIES!

El dimarts passat dia 23 de maig, la classe dels Deserts vam convidar a les nostres famílies perquè poguessin venir a conèixer el què havíem après sobre el projecte “Per què quan plou cauen gotes?”

Vam preparar una exposició oral i també una exposició de maquetes, murals i llibretes del projecte.

Tot el que els hi vam explicar a les famílies ens ho vam preparar molt bé, vam fer 8 grups d’alumnes i cada grup va explicar una part del projecte:

GRUP 1: Benvinguda i contextualitzar xarxa de relacions.

GRUP 2: Pregunta repte: resposta Gemma Puig.

GRUP 3: Deserts – continents i curiositats.

GRUP 4: El cicle de l’aigua

GRUP 5: Tipus de núvols

GRUP 6: Temperatura diària

GRUP 7: Entrevista Gemma Puig – preguntes.

GRUP 8: Canvi climàtic: desglaç, sequera, inundacions i animals en perill d’extinció.

Les famílies van poder escoltar a tot l’alumnat i van poder veure les maquetes que havien elaborat els seus fills i filles. Amb aquesta exposició, donem aquest gran projecte per acabat; un projecte que ens ha aportat molt sobre meteorologia i també sobre com les nostres actuacions provoquen canvis negatius o positius al planeta Terra.

Agraïm l’assistència a totes aquelles famílies que van poder venir!

Els nens i nenes van estar molt contents, motivats i satisfets.

En aquest enllaç podreu veure el recull d’imatges de l’exposició i també de l’assaig previ:

IMATGES EXPOSICIÓ FAMÍLIES