CASTANYADA!!

Durant aquestes darreres setmanes hem estat ben enfeinats i enfeinades!! Hem preparat una dansa, hem fet paperines per posar castanyes i hem preparat un detallet per donar a la castanyera quan ens vingués a visitar, una llibreta amb tot de dibuixos nostres sobre la tardor!!

Finalment, va arribar el gran dia i el passat 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola!

Al matí, després d’omplir la panxa amb un bon esmorzar de tardor, vam deixar les vergonyes a la classe i vam fer les danses per a la resta de companys i companyes de l’escola. Va ser molt divertit compartir aquest moment i poder veure com de bé ho vam fer tots plegats!!

A la tarda, vam rebre l’esperada visita de la castanyera i després de compartir una bona estona amb ella i donar-li el detallet (que li va agradar moltíssim!!) vam sortir junts a la pista a menjar castanyes i continuar ballant plegats!

Vam passar una molt bona castanyada!!