CARNESTOLTES 2024

Ahir vam celebrar el Carnestoltes a l’Escola Ametllers. Després d’una setmana de consignes i disbauxa, per fi va arribar el gran dia. Com ja és tradició, el Rei Carnestoltes ens va acompanyar a fer una petita rua pels volts de l’escola, on vam poder ballar ¡Yo tengo un cuerpo y lo voy a mover!

Enguany, les disfresses estaven inspirades en diferents aspectes del projecte d’escola Cuidem-nos. Així doncs, l’alumnat i mestres d’Infantil representaven les Emocions, que cal cuidar tant; al Primer Pis, les Fruites i verdures, imprescindibles per a una bona salut; i, al Segon Pis, l’esquelet, ja que l’hem de moure sovint per estar en forma!

Una vegada més, moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració famílies!!! Ha estat una jornada memorable!