SORTIM AL BOSC

Si el temps ens ho permet, cada divendres a la tarda els nens i nenes de les tres classes d’EI3/4 anys anem al bosc a gaudir de la natura. De moment anem als bosquets que tenim més a prop de l’escola. Ens agrada molt anar-hi perquè sempre fem descobertes interessants, fem construccions amb elements de la natura i trobem “petits tresors”: plomes d’ocells, pinyes, fulles, aglans, branquillons, cargols, pedres, etc. A l’escola a vegades aprofitem aquestes troballes per a treballar l’expressió oral, l’expressió artística, la creativitat… i/o desenvolupar projectes, reptes o petites recerques.

Alguns dies les mares i pares que ens acompanyen ens proposen jugar a Fet i amagar, o a l’Un, dos, tres, picaparet,… i això ens encanta! I ens agrada molt que cada setmana vingui una mare o un pare diferent, perquè així els anem coneixent a tots. Des d’aquí us convidem a tots i totes a participar en aquestes sortides, i convidem també als avis i àvies a acompanyar-nos-hi.

Les sortides al bosc no només són el motor de coneixement de la realitat propera, sinó que també ens ajuden a socialitzar-nos i a guanyar seguretat a nivell motriu (doncs ens fem tips de córrer, saltar i fer equilibris!).

Mireu, mireu que bé ens ho passem!