SETMANA DE CARNESTOLTES

Durant la Setmana de Carnestoltes els infants d’Educació Infantil hem fet activitats molt variades i divertides: experimentar amb confeti, maquillar-nos entre nosaltres, disfressar-nos amb les disfresses de l’escola, elaborar treballs de plàstica amb elements de festa, pintar mandales i màscares de carnaval, … Ens ha agradat molt seguir les consignes del Rei Carnestoltes, que cada dia ens ha fet anar a l’escola amb alguna cosa especial: amb pijama, amb un pentinat estrafolari, un mitjó de cada color, etc.

El dijous vam celebrar que era el Dijous Llarder i, com ja és tradició, vam fer una sortida al Pla dels Ametllers, on vam esmorzar i gaudir del magnífic entorn que tenim damunt de la nostra escola.

Vam acabar la setmana fent una Rua de disfresses pels carrers propers a l’escola. Com no podia ser d’una altra manera, tots els alumnes de l’escola anàvem disfressats dels 4 elements de la natura (els d’Educació Infantil portàvem la disfressa d’Aigua). Fèiem molt de goig!

I quan vam acabar la Rua encara vam ballar i fer més gresca al pati de l’escola!

Que bé que ens ho vam passar! Mireu, mireu…