NADAL

A la classe del Foc volem compartir amb vosaltres totes les activitats que hem fet relacionades amb el Nadal.

Uns dies abans de començar les vacances vam anar a veure la Paradeta de Santa Llúcia que hi havia al vestíbul de Primària. El fet d’anar-la a veure ens va fer venir ganes de fer-nos un Raconet de Nadal a la nostra classe. Vam posar-hi cases de suro, arbres, animals, figures de pessebre, pedres, pinyes, escorces, etc. Finalment vam fer-hi un cel ple d’estrelles. Ens va quedar un minimón de Nadal ben bonic!

Un altre dia vam rebre la carta del Tió, que ens demanava ajuda perquè s’havia perdut a dins l’escola, per la qual cosa vam sortir de la classe per buscar-lo. El vam trobar entremig de les disfresses de l’Espai de Joc Simbòlic i el vam portar a la nostra classe. Després de jugar-hi una mica el vam deixar al passadís i vam anar atipant-lo fins el dia 21, que el vam fer cagar. Ens va cagar neules, torrons de xocolata i monedes!

Uns dies abans de les vacances vam fer la Cantada de Nadales. De fet en vam fer dues: una per a les famílies i una per a tota l’escola.

Ah! Un dia va venir a visitar-nos el Fumera, el patge dels Reis. El vam escoltar amb molta atenció i ens va agradar molt que vingués.

Finalment, en tornar a l’escola el primer dia després de les vacances, vam tenir una gran sorpresa. La Dolors ens va venir a dir que al pati havia vist unes petjades que anaven a parar a l’aula de psicomotricitat. Classe per classe vam anar-hi i …vam trobar un munt de regals!! Cada paquet estava marcat i així vam saber quins eren els nostres. Vam desembolicar-los allà mateix i arribant a la classe ja vam començar a jugar-hi. Els Reis ens van portar una batedora de fusta, un joc de cafè també de fusta, un Arc de Sant Martí, un joc de fruites que es tallen amb un ganivet, uns cotxes petits i un joc de motricitat fina.

Aquí us deixem les fotos de totes aquestes activitats…