LA CASTANYADA A EIC

El passat divendres 28 d’Octubre a la nostra escola vam celebrar la festa de la Castanyada. Al matí els nens i nenes d’Educació Infantil vam veure i escoltar un conte molt bonic: “LA FULLA RODAMÓN ”. Ens va agradar moltíssim perquè va ser un conte representat amb ombres xineses.

Després vam anar cap a la nostra classe a buscar les castanyes que ens havia amagat la Castanyera per tots els raconets de l’aula.

Havent esmorzat vam anar al pati de Primària a fer les danses de la Castanyada. Cada nivell va fer la seva i tothom va gaudir molt, tant ballant com mirant les danses dels altres cursos. Els infants d’EI3 i EI4 vam ballar la dansa de “La Castanyera”.

A la tarda una ajudanta de la Castanyera ens va venir a veure i ens va explicar d’on venia, com s’ho feia per trobar les castanyes, què cal fer per coure-les, etc. En agraïment li vam fer un regal que havíem preparat entre tots: un pastís de castanyes!!!

Després, amb l’ajudanta de la Castanyera, vam anar al pati dels grans a veure com torraven les castanyes i finalment, per classes, vam fer rotllanes asseguts a terra i vam començar a menjar-nos les castanyes torrades que ens va donar la nostra castanyera. Mmmmmm, eren boníssimes!!!

Aquí teniu un recull de fotos de les diferents activitats que vam fer al llarg d’aquell dia i també de les que vam fer al llarg de la setmana (llegir la carta que ens va enviar la castanyera del Montseny, anar a veure la castanyera del vestíbul d’Infantil, descobrir la geganta castanyera que hi havia al vestíbul de Primària…)