DIBUIXEM L’AMETLLER FLORIT

Ara que l’hivern s’està acabant i que els nens i nenes de la classe del Mic ja som una mica més grans, ens hem atrevit a fer un dibuix al natural d’un arbre que coneixem molt bé perquè el veiem cada dia: l’ametller que tenim a l’entrada de l’escola.

A més volem que sapigueu que la nostra escola es diu “Ametllers” perquè en els terrenys on la van construir n’hi havia molts i, encara ara, la part de sobre de la nostra escola està plena d’aquest tipus d’arbres (la zona on vam anar a celebrar el Dijous Llarder es diu el Pla dels Ametllers per aquest motiu).

Per dibuixar l’ametller ho hem fet directament amb ceres, mirant de fixar-nos molt bé en com era el tronc, les branques, els branquillons, les flors, etc.

Hem hagut d’estar molt atents i concentrats perquè el dibuix al natural no és mai fàcil, però estem contents del resultat.

Mireu, mireu…