CARAMELLES `23

El dia 31 de març al matí tots els infants d’Educació Infantil vam sortir de l’escola per cantar les Caramelles. En primer lloc els infants d’EI5 van anar a cantar-les a la Llar d’Infants El Xiulet i després ens vam trobar tots junts a les escales de l’església, on vam fer la primera cantada conjunta (EI3, EI4 i EI5 junts). Seguidament vam anar a fer-ne una altra al Parc Catalunya i finalment vam fer la darrera cantada al davant del centre que l’Associació AMPANS té a Sant Joan de Vilatorrada.

Ens van sortir unes caramelles molt lluïdes!

També ens va agradar molt posar-nos la barretina al cap, ja que tots iguals fèiem molta patxoca!

Ens va venir a veure molta gent: mares i pares, avis i àvies, … i tothom ens va aplaudir molt.

Arribant a l’escola vam dedicar les Caramelles a l’Olga (la nostra conserge) i a la Neus (la nostra administrativa).

A la tarda, al pati dels grans, vam gaudir de les danses de Caramelles que s’havien preparat totes les classes de Primària. Ens van agradar molt!  I de nou també vam cantar les nostres Caramelles, ja que tots els alumnes de Primària de l’escola encara no les havien sentit.

Aquí us deixem un recull de fotos d’aquella jornada.