ACTIVITATS D’EXPRESSIÓ ORAL

Durant el 2n i 3r trimestres tots els alumnes d’EI3 i EI4 han fet la seva exposició oral. Els d’EI3 ens han explicat qui eren i què els agradava i els d’EI4 el seu conte preferit, que havien preparat també prèviament a casa.

Moltes gràcies, mares i pares, pel vostre esforç i suport a l’hora de preparar les activitats d’expressió oral dels vostres fills i filles!

Amb aquest tipus d’activitats aconseguim que poc a poc els infants vagin guanyant confiança i seguretat a l’hora de parlar davant dels companys i, alhora, vagin perdent la timidesa i la por a fer-ho. A més, són activitats que ens ajuden a treballar els hàbits que cal tenir presents quan escoltem a algú que ens està explicant coses (mirar als ulls de qui ens parla, seure bé, escoltar amb atenció, aixecar la mà si volem fer una pregunta…)

Des d’aquí felicitem a tots els infants per la feina feta i us convidem a compartir amb ells les fotos, per reviure-ho de nou.