Sortida a la FILMOTECA DE CATALUNYA

El dimarts 16 de novembre vam anar a la Filmoteca de Barcelona. A les 9h va arribar l’autobús i vam marxar puntuals, va haver-hi una hora de trajecte. Quan vam arribar, vam esmorzar i vam conèixer un noi que es deia Pablo. Després d’esmorzar vam baixar als lavabos; allà ens vam reunir amb una altre escola i vam començar l’activitat en una sala de cinema. Ens van presentar dos compositors, els quals han fet la música de “Zona Zaping” i “Polònia”, entre altres. Ens van ensenyar diferents tècniques i efectes de so. Tots vam participar en aquesta activitat d’una manera dinàmica. Un cop acabada l’activitat ens vam fer una  foto de grup i vam anar dinar al centre comercial del Port. Finalment vam tornar cap a l’escola ben contents del que vam aprendre.