Última setmana del mes de maig!

Bon dia cèl·lules evolutives!

Acabem el mes de maig amb aquestes activitats.  Qualsevol dubte, com sempre, aquí ens teniu.

Anem parlant.

ÀMBIT PROPOSTA
PLANIFICACIÓ Les mestres hem pensat que és molt difícil organitzar-nos el temps, així que hem pensat que la primera activitat de totes i ,que també registrarem, serà omplir aquesta planificació setmanal.  Esperem que us ajudi a organitzar-vos la feina.  Ens ajudaríeu molt si en els mails que ens envieu sempre poseu a l’assumpte el número de l’activitat.

•  Escriu la  planificació setmanal ,  si cal pots anar fent canvis, hauria d’estar compartida al drive per poder veure les modificacions que aneu fent durant la setmana.
LINGÜÍSTIC-MEDI 2.1 Per començar hauràs d’escoltar la cançó Creuant tempestes i escriure tot de paraules que han caigut. Vigila té tres pàgines.

2.2 Explica quins tempestes has creuat tu a l’escola.

2.3 Segueix investigant el món de les cèl.lules avui toca : La mida de la matèria viva. Vigila conté tres pàgines.

MATEMÀTIQUES 3.1 Ara a veure com et va amb el càlcul. Explora el camí. Alerta té dues pàgines.

3.2 A continuació, endevina

3.3 Seguim construint i crea un mosaic.

3.4 Per últim , siguis origina: Omple la superfície.

ANGLÈS 4. Enter to this document to read the instructions! Be ready to record yourself in a video!
CASTELLÀ 5. Siguiendo las instrucciones, has de analizar una imagen y describir lo que ves y dar tu opinión con argumentos sobre el mensaje que quiere transmitir.

Además, tenéis que acabar vuestro caligrama los que aún no lo habéis terminado.

ART 6. Grava’t fent un acomiadament alegre entrant per una porta i sortint de pla de càmera. Aquí tens exemples: EXEMPLE 1. EXEMPLE 2
MOVIMENT 7. Continuem amb la Cursa de Colors! De moment, el color taronja lidera la classificació però encara queda molta cursa!

Aquí teniu els reptes!

VALORS 8. La setmana passada vam veure la problemàtica de difondre imatges de tercers per les xarxes, heu pensat que passaria si algú entrés a les nostres xarxes i en fes un mal ús… per saber com protegir-nos aquí teniu aquesta activitat
LECTURA Lectura lliure.
AUTOAVALUACIÓ 10. En finalitzar tot autoavalua’t, aquest arxiu pdf el pots descarregar donant-li a la fletxa i es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.