HORTA DE PINYANA
07/06/19Avui tots els nens i nenes de l’escola hem realitzat una sortida a “L’horta de Pinyana” que es troba a prop d’Alguaire.
Durant tota la jornada hem pogut gaudir d’un dia tots junts i ens ho hem passat molt bé!
Avui tots els nens i nenes de l’escola hem realitzat una sortida a “L’horta de Pinyana” que es troba a prop d’Alguaire.
Durant tota la jornada hem pogut gaudir d’un dia tots junts i ens ho hem passat molt bé!
El passat divendres 31 de maig els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola vam realitzar una activitat juntament amb alguns dels integrants de l’Associació d’escacs del poble.
Així, durant la tarda ens vam repartir en diferents grups i vam poder aprendre o bé millorar el nostre nivell.
Moltes gràcies a l’Associació d’escacs de Vilanova de la Barca!
Tots junts fem poble!
A l’hort de l’escola tenim un cirerer que ja ha donat fruit. El divendres 31, els nens i nenes de l’escola vam anar a l’hort per acabar de collir els enciams i a fer un tastet de les cireres tant bones que han crescut al nostre cirerer.
Ens han encantat!
Per tal de concloure amb la celebració del English Day vam realitzar un photocall, on tots i totes vam poder triar la nostra titella preferida,
Ens ho vam passar molt bé!
Avui hem celebrat el English Day a l’escola tot realitzant diferents activitats:
Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé!
Demà, dijous 30 de maig, celebrarem a l’escola el “English Day”, aquest any girarà entorn tales, culture and crafts to enjoy ourselves…
D’aquesta manera, està previst que durant la jornada es duguin a terme diferents activitats, entre les quals dues obres de teatre, representades per Blue Mango:
L’English Day és una bona oportunitat per endinsar-nos en la cultura anglesa tot treballant de forma interdisciplinar i internivells les seves tradicions i emprant com a llengua vehicular l’anglès.
Avui els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem fet una caminada per l’entorn de Cardona.
Avui els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem visitat la localitat de Cardona, hem conegut la seva història i hem anat al castell. Ens ha agradat molt!
Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat de colònies a Cardona, avui hem visitat la muntanya de sal i ens hem instal·lat al Vilar Rural.
A continuació us enllacem les fotogràfies. Ens ho estem passant molt bé!
Avui, 23 d’abril de 2019, hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola tot realitzant diferents activitats, relacionades amb els contes i la literatura:
Finalment, el dia ens ha deparat una petita gran sorpresa, ja que hem presentat el nou logotip de l’escola. Tots i totes hem quedat molt satisfets pel resultat final!
Ha estat un dia molt complert i ens ha agradat molt!