CAGUEM EL TIÓ
20/12/19Durant el matí d’avui hem fet cagar el TIÓ.
Estem molt contents perquè ens ha portat cosetes molt boniques…
Durant el matí d’avui hem fet cagar el TIÓ.
Estem molt contents perquè ens ha portat cosetes molt boniques…
Avui al matí hem rebut una visita molt especial, ha vingut el Camarlenc!
Hem estat conversant una estona amb ell i li hem explicat que aquest any hem sigut molt bons…
Esperem que les nostres cartes arribin als Reis.
Avui els nens i nens de cinquè hem anat a fer un pregó a l’Ajuntament del poble per anunciar que demà, dia 20 de desembre, a les 11:30h del matí farem una Cantada de Nadales a l’Església Vella.
Els diners que recaptem els destinarem a la Marató de TV3.
Us hi esperem a tots i a totes!
Avui els nens i nenes de l’escola, a partir de Cicle Mitjà, hem anat a cantar a la Residència Sant Roc a cantar Nadales i a compartir amb els més grans un moment molt emotiu.
Ens ho hem passat molt bé i ens agrada molt poder compartir amb els padrins/es del poble aquests moments.
Esperem que passin unes molt Bones Festes!
Avui, dimarts 17 de desembre, hem dut a terme la Festa de Nadal tot representant l’obra títulada “El Petit Príncep”.
Aquesta obra, treballada durant els primers mesos del curs, en ha aportat molts aprenentatges al temps que ens ha permès gaudir de les seves històries.
Esperem que hagueu gaudit tant com nosaltres amb la seva representació.
Moltes gràcies!
El passat dilluns 18 de novembre a les 10 hores es va realitzar la primera assemblea de delegats/des del curs. Hi van assistir els representats dels alumnes de totes les aules i vam compartir els diferents temes a tractar en aquesta primera assembles de delegats.
Ordre… Llegeix més»
Per concloure les audicions dels alumnes, avui hem tingut la sort d’escolar als nens i nenes de CS i CM
| Júlia | Piano |
| Ares | Piano |
| Aran | Violí |
| Pol | Bateria |
| Soren | Guitarra |
Ho han fet molt bé!
Continuant amb les audicions dels alumnes, avui hem escoltat als nens i nenes de CI i CM:
| Aina | Guitarra |
| Efrén | Guitarra |
| Valentina | Piano |
| Cristina | Piano |
Ens ha agradat molt!
Avui hem tingut la gran sort de rebre la visita de l’Amadeu, un veí del poble que ens ha fet un petit concert amb la seva guitarra.
L’Amadeu ens ha explicat que d’ençà que va començar a tocar la guitarra, als 9 anys, ell mai ha rebut classes de guitarra sinò que ha après d’oïda i que al llarg de la seva vida ha anat aprenent diferents cançons.
Hem gaudit molt del seu concert, per això esperem que algun dia torni a l’escola!
Moltes gràcies Amadeu!