RUA DE CARNAVAL

El passat divendres 7 de març, tot l’alumnat de l’escola i de la Llar vam gaudir de la Rua Infantil de Carnaval que vam dur a terme per la tarda.

En acabar la Rua, vam berenar tots plegats al pati de l’escola, gràcies a l’AFA per la coca!

Ens ho vam passar genial!

CARTES DE LES EMOCIONS

A l’aula de cicle mitjà seguim treballant les nostres emocions i necessitats amb les cartes kONEKTA.

Aquest recurs ens permet descobrir que les necessitats estan en l’arrel dels nostres sentiments i els condicionen. Si tenim les necessitats cobertes, ens podem sentir per exemple alegres, animats, còmodes, contents, divertits, en pau, equilibrats,inspirat, lliures, tranquils… En canvi, si les nostres necessitats no estan cobertes, ens podem sentir com a persones abatudes, angoixades, cansades, desanimades,enfadades, frustrades, insegures, nervioses, soles, tristes…

Utilitzar aquest recurs a l’aula ens permet treballar com ens sentim i què necessitem per sentir-nos bé.

Som escola Restaurativa!

HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES!

Ja ha arribat el Rei Carnestoltes!!!
Com cada any ha dictat les seves consignes que s’hauran de dur a terme al llarg de la setmana vinent, del dimarts 4 de març fins el divendres 7 de març.

El divendres 7 de març a les 15:15 hores farem una Rua de Carnaval pel poble i ens agradaria que ens acompanyéssiu. Així, esteu convidades a seguir la Rua pel poble. En finalitzar, berenarem tots plegats al pati.