EN RECORD…
24/05/25Profunda tristesa per la mort del Jordi Majoral Verdú, antic alumne de la nostra escola…
En aquests moments tan difícils, volem expressar el nostre més sentit condol a tota la seva família.

Profunda tristesa per la mort del Jordi Majoral Verdú, antic alumne de la nostra escola…
En aquests moments tan difícils, volem expressar el nostre més sentit condol a tota la seva família.

Avui els alumnes de CM i CS hem anat a l’Església Vella del poble a veure l’exposició “Cendres de Guerra”, allí hem tingut la sort de poder fer activitats guiades per la UdL, així com conèixer a alguns dels autors.
Ens ha agradat molt!
La setmana passada vam dur a terme la “Setmana de la Roda” a l’escola i per aquest motiu, vam anar al Pump Track amb bicicletes i patinets.
Ens ho vam passar molt bé!
Al llarg dels darrers mesos els alumnes de CS han estat treballant, juntament amb tècnics de la Diputació de Lleida, el concepte “Bioeconomia Circular” a fi de conèixer la seva importància per assolir societats més sostenibles.
Per tal de concloure el treball realitzat, el passat dimarts 13 de maig vam assistir, juntament amb altres escoles del territori, a l’acte de tancament i lliurament dels reconeixements per la tasca realitzada vers la matèria.
Aquest acte es va realitzar a l’aeroport d’Alguaire, i ens va donar la possibilitat de poder visitar les seves intal·lacions i aprendre una mica més sobre el seu funcionament.
Tot seguit us enllacem les fotografies de l’acte i el vídeo resum del treball realitzat sobre la “Bioeconomia Circular”.
El passat divendres els alumnes de CM i CS de la ZER vam fer una sortida a Terrassa per visitar el MNATEC (Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya).
Ens va agradar molt!
Dins dels tallers que ofereix la fundació “Pagesos Solidaris”, aquesta setmana hem tingut la sort de rebre la visita del Djoubi Apolain i ens hem pogut apropar a les realitats socioculturals de les
persones immigrants, així com eliminar prejudicis i estereotips.
Ha estat molt interessant!
Ahir els alumnes d’educació Infantil i Cicle Inicial vam anar a La Panera, Lleida, per visitar l’exposició d’Isaak King.
Ens va agradar molt!
Arribada la Primavera, és el moment de preparar una nova edició del mercat de l’escola, és per aquest motiu que al llarg dels darrers dies tots els i les alumnes hem estat confeccionat un producte per ser venut.
Així, avui divendres 25 d’abril, a partir de les 16 hores, es posaran a la venta galetes de xocolata a un preu de 2€ al pati de l’escola.
La recaptació es destinarà a la subvenció d’activitats pedagògiques que es realitzin al llarg del curs.
Durant el dia d’ahir tot l’alumnat de l’escola vam estar elaborant les galetes per poder-les vendre al Mercat de Primavera.
Estan boníssimes!!!!
Per celebrar la diada de Sant Jordi, al llarg del dia d’avui, tots els alumnes de l’escola hem realitzat diferents activitats.
Tot seguit us adjuntem un recull de fotografies.