LA MEVA CANÇÓ

Els nens i nenes de sisè hem realitzat un llistat de les nostres cançons preferides i ara us el compartim.

Esperem que us agradi!

Fet amb Padlet

 

Clicant aquí ho veureu més gran:

 

 

 

TREBALLEM LA TERRA DE L’HORT

Avui els i les alumnes de sisè hem anat a l’hort per començar a treballar la terra per tal de poder-hi plantar pròximament. Així després de remoure una mica la terra hem començat a fer-hi cavallons, properaments us mostrarem els resultats.

Finalment, hem d’agrair al Sisco que durant el cap de setmana ens va remoure la terra amb el muticultor. Gràcies Sisco!!

 

PSICOMOTRICITAT AMB CAIXES I TELES

A partir d’ara els divendres els dedicarem a estimular més el nostre cos!  💪
En la sessió d’avui hem fet psicomotricitat amb caixes de cartró de diverses mides i amb teles de roba.📦

Hem construït, apilat, trepat, saltat, hem pujat dins d’un tren, ens hem amagat darrere les portes, sota les caixes…

Quina energia que teníem, hem gaudit moltíssim!!

TREBALLEM LA NUMERACIÓ I LA SUMA AMB MATERIALS MONTESSORI

Els alumnes de primer estem iniciant el treball de la numeració i la suma amb materials Montessori.

La introducció d’aquests materials a l’aula ens permet treballar les matemàtiques de forma manipulativa i això ens permet interioritzar i realitzar una aprenentatge més significatiu del valor dels nombres, els seu ordre i les operacions bàsiques com la suma que iniciem a primer.

Ens ha agradat molt treballar amb aquests materials i estem aprenent molt!

TAULELL DE LA SUMA I LA MULTIPLICACIÓ

Als tallers de matemàtiques, els alumnes de sisè hem continuat utilitzant els materials Montessori per consolidar diferents continguts matemàtics.

Així, al llarg de la darrera setmana hem après molt amb els taulells de la multiplicació i de la divisió i hem practicat diferents situacions matemàtiques.

Ens agrada molt!

EXPERIMENTEM AMB EL PANÍS

Aquest matí a l’escoleta ens hem trobat unes panotxes de blat de moro🌽 sobre la taula d’experimentació.

Ens ha cridat molt l’atenció el seu color groguenc!

Que hem fet?

L’hem observat, manipulat, desgranat un per un, tot potenciant la psicomotricitat fina. Hem fet trasbalsaments i l’hem observat amb més atenció a la taula de llum.💡
Ah, també l’hem calentat al microones.

Sabeu que hem descobert?

Que si calentem el panís, aquest es transforma en crispetes!

Us animem a que ens porteu fruits o hortalisses típics d’aquesta estació de l’any!! 🍠🌰 🎃