LA MEVA CANÇÓ
14/10/20Els nens i nenes de sisè hem realitzat un llistat de les nostres cançons preferides i ara us el compartim.
Esperem que us agradi!
Clicant aquí ho veureu més gran:

Els nens i nenes de sisè hem realitzat un llistat de les nostres cançons preferides i ara us el compartim.
Esperem que us agradi!
Clicant aquí ho veureu més gran:

A l’entrada de l’escoleta ja tenim penjades les creacions que fa uns dies van fer els infants a l’aula, amb l’EMOCIÓ o DESIG que hi van escriure les famílies per aquest curs un pèl diferent!
Les recordarem cada dia!
Gràcies per la col·laboració, ens han encantat, de ben segur que es compliran!
Els nens i nenes de cinquè hem començat a treballar a Matemàtiques amb els materials manipulatius Montessori.
Ens ha agradat molt i hem après força!
Avui els i les alumnes de sisè hem anat a l’hort per començar a treballar la terra per tal de poder-hi plantar pròximament. Així després de remoure una mica la terra hem començat a fer-hi cavallons, properaments us mostrarem els resultats.
Finalment, hem d’agrair al Sisco que durant el cap de setmana ens va remoure la terra amb el muticultor. Gràcies Sisco!!
Mireu quines obres d’art més xules que hem creat amb elements naturals que teníem a la taula d’experimentació: fulles de pi, de xiprer, pinyes…
A més, aquest matí el Jan i la Gala.A ens han ensenyat un cranc que es van trobar ahir passejant pel riu! Que gran era!
Els nens i nenes de l’escola ja hem iniciat els tallers de plàstica. En aquests tallers es treballen diferents autors/es i vàries tècniques artístiques que ens permeten desenvolupar el nostre gust per l’art.
Ens estan agradant molt!
A partir d’ara els divendres els dedicarem a estimular més el nostre cos!
En la sessió d’avui hem fet psicomotricitat amb caixes de cartró de diverses mides i amb teles de roba.
Hem construït, apilat, trepat, saltat, hem pujat dins d’un tren, ens hem amagat darrere les portes, sota les caixes…
Quina energia que teníem, hem gaudit moltíssim!!
Els alumnes de primer estem iniciant el treball de la numeració i la suma amb materials Montessori.
La introducció d’aquests materials a l’aula ens permet treballar les matemàtiques de forma manipulativa i això ens permet interioritzar i realitzar una aprenentatge més significatiu del valor dels nombres, els seu ordre i les operacions bàsiques com la suma que iniciem a primer.
Ens ha agradat molt treballar amb aquests materials i estem aprenent molt!
Als tallers de matemàtiques, els alumnes de sisè hem continuat utilitzant els materials Montessori per consolidar diferents continguts matemàtics.
Així, al llarg de la darrera setmana hem après molt amb els taulells de la multiplicació i de la divisió i hem practicat diferents situacions matemàtiques.
Ens agrada molt!
Aquest matí a l’escoleta ens hem trobat unes panotxes de blat de moro sobre la taula d’experimentació.
Ens ha cridat molt l’atenció el seu color groguenc!
Que hem fet?
L’hem observat, manipulat, desgranat un per un, tot potenciant la psicomotricitat fina. Hem fet trasbalsaments i l’hem observat amb més atenció a la taula de llum.
Ah, també l’hem calentat al microones.
Sabeu que hem descobert?
Que si calentem el panís, aquest es transforma en crispetes!
Us animem a que ens porteu fruits o hortalisses típics d’aquesta estació de l’any!!