ENS ARRIBEN LLIBRES DEL BIBLIOBÚS!
29/09/20Avui ens han arribat lots de llibres del bibliobús!
Ens ha agradat molt descobrir els llibres variats que ens han arribat a la primera caixa, anem despertant cada dia més el nostre gust per la lectura.
Avui ens han arribat lots de llibres del bibliobús!
Ens ha agradat molt descobrir els llibres variats que ens han arribat a la primera caixa, anem despertant cada dia més el nostre gust per la lectura.
Els nens i nenes de primer estem fent un treball diari de lectoescriptura a l’aula.
Hem iniciat aquesta tasca fixant-nos en com s’escriuen les coses que tenim al nostre voltant. Avui hem treballat els estris i materials que tenim a l’aula. Després d’identificar d’entre unes fotografies aquells materials i estris que tenim els hem escrit a la llibreta, a continuació els hem llegit i per parelles hem escrit les paraules amb l’alfabet mòbil.
Estem aprenent molt!
El passat 14 de setembre vam iniciar un nou curs escolar…
En sonar els primers acords de la música que dóna la benvinguda i indica l’entrada a l’escola, tots i totes hi vam accedir d’una manera una mica canviada de com ho recordàvem, però tot i així, teníem moltes ganes… havien passat gairebé sis mesos des de l’última vegada que hi havíem entrat!
Uns, ens sentíem contents, altres, excitats, il·lusionats, alegres, nervioses, expectants… i així un gran nombre d’emocions que van omplir per fi, els diferents espais de la nostra escola.
Ara aquestes emocions les tenim penjades a l’entrada de la nostra escola i així podrem recordar com ens vam sentir el dia que ens vam retrobar. Esperem passar un gran curs plegats!
També us voldríem agrair, a vosaltres, les famílies de l’escola, per la tasca realitzada durant els mesos passats i per la comprensió i la col·laboració mostrada durant els primers dies a l’escola.
Moltes gràcies! Junts fem escola!
Aquest matí hem rebut la visita de varis cargols: els hem observat detingudament amb les lupes i els hem construït un terrari amb sorra molla, enciam, fulles i branques per tenir-los a l’aula!
També hem pogut observar el seu rastre amb l’ajuda de colorant alimentari, no paraven quiets! Hem cantat la cançó de “Cargol treu banya” amb la caixa de música!
A més, com cada dia, hem fet joc lliure amb la gran varietat de materials que tenim i hem potenciat la psicomotricitat fina, gruixuda, hem fet música… 🤏🦵🎶
Ah, també hem descobert una òliba que estava damunt d’un arbre del pati, era molt gran!! 🦉
Els infants de primer estem treballant l’arribada de la tardor a l’aula.
Avui hem deixa’t volar la nostra imaginació i hem transformat fulles de tardor collides al pati en allò que ens ens hem volgut imaginar. Les nostres fulles HAN COBRAT VIDA!
Ha estat una activitat molt divertida!
Aquest matí hem manipulat elements naturals propies d’aquesta estació de l’any: pinyes obertes i tancades, fulles grogues, verdes i marrons, troncs, fustes i carabasses.
Com podreu veure a les imatges, les hem classificat, endreçat pel seu tamany, hem fet música,… Hem gaudit molt d’aquest joc lliure!
També hem fet traç lliure amb retoladors. Què concetrats estàvem!
Avui a l’Escoleta, aprofitant l’arribada de la tardor, hem recollit pinyes i fulles del pati per poder experimentar. A més hem estat jugant amb uns encaixos que ens ha portat la Carme! Ens ho hem passat molt bé!
Els alumnes de l’escoleta ja hem començat el curs, tot seguit us mostrem un recull de les imatges dels nostres primers dies…
Benvolgudes famílies,
Us convoquem a les reunions d’inici de curs que es realitzaran durant els propers dies.
Com a conseqüència de la situació sanitària actual aquestes es duran a terme de forma telemàtica, de manera que al llarg de la propera setmana rebreu al vostre correu un enllaç del GOOGLE MEET per tal de poder-hi assistir.
Amb l’objectiu de fer-vos partícips en els punts que es tractaran a la reunió i tenint en compte la situació sanitària actual, si considereu que s’ha de parlar d’algun aspecte en concret, ens ho podeu fer saber tot responent aquest correu.
Les dates de les reunions estan diferenciades per cursos tal i com es mostra a la següent graella:
DATES:
|
EDUCACIÓ INFANTIL |
dimarts 22 de setembre de 2020 |
|
PRIMER |
dimecres 23 de setembre de 2020 |
|
SEGON – TERCER |
dijous 24 de setembre de 2020 |
|
QUART |
dimarts 29 de setembre de 2020 |
|
SISÈ |
dimecres 30 de setembre de 2020 |
|
CINQUÈ |
dijous 1 d’octubre de 2020 |
HORA: 19 hores
Esperem la vostra assistència!