ESCRIVIM!

Els nens i nenes de primer estem fent un treball diari de lectoescriptura a l’aula.

Hem iniciat aquesta tasca fixant-nos en com s’escriuen les coses que tenim al nostre voltant. Avui hem treballat els estris i materials que tenim a l’aula. Després d’identificar d’entre unes fotografies aquells materials i estris que tenim els hem escrit a la llibreta, a continuació els hem llegit i per parelles hem escrit les paraules amb l’alfabet mòbil.

Estem aprenent molt!

ET REGALO UNA LECTURA!

Avui els infants de primer hem iniciat l’activitat ET REGALO UNA LECTURA!

Cada dilluns un nen o nens de la classe ens presentarà el seu conte preferit de casa.

Avui li ha tocat el Guillem i ens ha portat el conte TROMPA LLARGA que ens ha agradat molt!

EMOCIONA’T!

El passat 14 de setembre vam iniciar un nou curs escolar…

En sonar els primers acords de la música que dóna la benvinguda i indica l’entrada a l’escola, tots i totes hi vam accedir d’una manera una mica canviada de com ho recordàvem, però tot i així, teníem moltes ganes… havien passat gairebé sis mesos des de l’última vegada que hi havíem entrat!

Uns, ens sentíem contents, altres, excitats, il·lusionats, alegres, nervioses, expectants… i així un gran nombre d’emocions que van omplir per fi, els diferents espais de la nostra escola. 

Ara aquestes emocions les tenim penjades a l’entrada de la nostra escola i així podrem recordar com ens vam sentir el dia que ens vam retrobar. Esperem passar un gran curs plegats!

També us voldríem agrair, a vosaltres, les famílies de l’escola, per la tasca realitzada durant els mesos passats i per la comprensió i la col·laboració mostrada durant els primers dies a l’escola.

Moltes gràcies! Junts fem escola!

ENS VISITEN CARAGOLETS

Aquest matí hem rebut la visita de varis cargols: els hem observat detingudament amb les lupes i els hem construït un terrari amb sorra molla, enciam, fulles i branques per tenir-los a l’aula!

També hem pogut observar el seu rastre amb l’ajuda de colorant alimentari, no paraven quiets! Hem cantat la cançó de “Cargol treu banya” amb la caixa de música!

A més, com cada dia, hem fet joc lliure amb la gran varietat de materials que tenim i hem potenciat la psicomotricitat fina, gruixuda, hem fet música… 🤏🦵🎶

Ah, també hem descobert una òliba que estava damunt d’un arbre del pati, era molt gran!! 🦉

EXPERIMENTEM AMB LA TARDOR

Aquest matí hem manipulat elements naturals propies d’aquesta estació de l’any: pinyes obertes i tancades, fulles grogues, verdes i marrons, troncs, fustes i carabasses.

Com podreu veure a les imatges, les hem classificat, endreçat pel seu tamany, hem fet música,… Hem gaudit molt d’aquest joc lliure!

També hem fet traç lliure amb retoladors. Què concetrats estàvem!

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a les reunions d’inici de curs que es realitzaran durant els propers dies.

Com a conseqüència de la situació sanitària actual aquestes es duran a terme de forma telemàtica, de manera que al llarg de la propera setmana rebreu al vostre correu un enllaç del GOOGLE MEET per tal de poder-hi assistir.

Amb l’objectiu de fer-vos partícips en els punts que es tractaran a la reunió i tenint en compte la situació sanitària actual, si considereu que s’ha de parlar d’algun aspecte en concret, ens ho podeu fer saber tot responent aquest correu.

Les dates de les reunions estan diferenciades per cursos tal i com es mostra a la següent graella:

DATES:

EDUCACIÓ INFANTIL

dimarts 22 de setembre de 2020

PRIMER

dimecres 23 de setembre de 2020

SEGON – TERCER

dijous 24 de setembre de 2020

QUART 

dimarts 29 de setembre de 2020

SISÈ

dimecres 30 de setembre de 2020

CINQUÈ

dijous 1 d’octubre de 2020

HORA: 19 hores

Esperem la vostra assistència!