L’ESPAI DE LECTURA

Una vegada hem acabat de llegir un llibre, els alumnes de sisè ho compartim al nostre espai de lectura.

Aquest espai ens permet:

  • Escriure un resum
  • Descriure un personatge
  • Fer una crítica
  • Escriure una opinió personal
  • Escriure la bibliografia de l’autor
  • Fer un dibuix
  • Compartir una pel·lícula

Poc a poc esperem que aquest espai es vagi omplint de llibres llegits.

Ens agrada molt llegir!

Fet amb Padlet

 

FEM VOTACIONS

Avui els alumnes  de sisè hem acabat el procés electoral tot realitzant les votacions, d’aquesta manera, després de constituir la mesa electoral i comprovar el cens electoral hem iniciat les votacions i una vegada realitzat el recompte…

Ja tenim delegada i sotsdelegat!

QUINA CANÇÓ ESTÀ SONANT?

A partir d’avui a les entrades de l’escola està sonant la cançó “Resistiré”. Aquesta ha estat escollida pels alumnes de sisè després de realitzar una votació entre les seves cançons preferides.

La cançó “Resistiré” és del grup “El Duo Dinámico”. El Duo Dinamico és un grup format el 1958 per Manuel de la Calva i Ramon Arcusa, dos joves de Barcelona que es van conèixer en una fàbrica de motors de aviació. Els dos eren aficionats a la música.

La primera actuació oficial va ser el 28 de Desembre de 1958 en el programa “La comarca nos visita de radio Barcelona”.

El seu primer disc el van treure al 1959 on el primer tema va ser Recordándote i el seu primer gran èxit a nivell internacional va ser quan van posar les seves cançons en una pel·lícula.

Esperem que us agradi!

CIRCUIT DE PSICOMOTRICITAT

Com cada divendres, és dia de moure el cos! Avui ho hem fet amb unes peces d’escuma de diferents formes, uns cavalls, un llarg túnel per on han passat per dins…

I també el triangle de Pickler, una estructura que permet posar a prova a l’infant lliurement i segons les seves possibilitats!

Posteriorment, per entrar en calma després de tant moviment, hem posat música relaxant i ens hem massatges amb l’ajuda de pilotes de goma. 🧘⚽

CAMÍ SENSORIAL

Mireu per quin caminet hem passat avui els infants de l’escoleta! 🍁🦶🙌

Aquest estava format per elements naturals que vam recollir i pintura dels colors típics de la tardor. Si us hi fixeu, hem barrejat alguns colors i n’hem obtingut de nous:

  • vermell+groc = taronja 🟠
  • verd+vermell = marró🟤

Després els hem col·locat a la taula de llum i hem pogut observar amb més intensitat els colors, alhora que hem traçat dibuixos amb el dit sobre la pintura! 👇
Hem gaudit moltíssim experimentant amb els nostres sentits!

JA TENIM LES CAPSES DE VIDA PREPARADES!

Els infants de primer ja tenim les nostres Capses de vida preparades!

Les “capses de vida” són un recull d’emocions, records, sentiments, creacions, produccions, objectes significatius… que cada infant realitzarà amb l’ajut de vosaltres, les famílies, i que posteriorment presentarà al grup classe.

En aquesta capsa hi haureu de posar fotografies, dibuixos, objectes especials i tot allò que sigui representatiu de la vostra família.

La intenció d’aquesta activitat és que cada alumne expliqui la seva capsa de vida i així puguem conèixer millor l’infant i la seva família, tot practicant l’expressió oral. Gravarem la seva explicació en vídeo per tal de poder compartir-la amb les famílies.

Tenim moltes ganes d’iniciar aquesta activitat!