QUINA CANÇÓ ESTÀ SONANT?

A partir d’avui a les entrades de l’escola està sonant la cançó “Resistiré”. Aquesta ha estat escollida pels alumnes de sisè després de realitzar una votació entre les seves cançons preferides.

La cançó “Resistiré” és del grup “El Duo Dinámico”. El Duo Dinamico és un grup format el 1958 per Manuel de la Calva i Ramon Arcusa, dos joves de Barcelona que es van conèixer en una fàbrica de motors de aviació. Els dos eren aficionats a la música.

La primera actuació oficial va ser el 28 de Desembre de 1958 en el programa “La comarca nos visita de radio Barcelona”.

El seu primer disc el van treure al 1959 on el primer tema va ser Recordándote i el seu primer gran èxit a nivell internacional va ser quan van posar les seves cançons en una pel·lícula.

Esperem que us agradi!