RACONS

Com cada setmana, hem estat treballant per racons:
– Racó del traç: treballem la coordinació visomotriu, exercitant una sèrie de traços amb el dit sobre l’arena, després de reseguir-los amb el dit sobre cada panel sensorial.
– Racó de les formes: enganxem amb velcro cada forma geomètrica al seu espai corresponent.
– Cotxes i animalets: fem joc simbòlic amb ells, ens encanta!

Al final els infants han unit el primer i el tercer racó i han creat un mini món!

MÉS SOBRE POLLOCK!

Avui a l’escoleta hem continuat treballant sobre aquest peculiar pintor.

Ho hem fet amb l’ajuda d’unes caniques que hem colocat sobre el paper dins d’una caixa i les hem fet córrer d’un costat a l’altre mentre s’anava expandint la pintura! Que divertit ha estat! 🎨
També hem utilitzat espaguetis per pintar, mireu que bé han quedat!

APRENEM SOBRE ELS CARGOLS

Avui, com cada setmana, hem observat als cargols i hem après coses sobre ells:

– Les parts del seu cos: les hem vist amb lupa amb detall 🔍
– Què mengen: els hi hem donat enciam i aigua.
– On viuen: als boscos, les fulles…

A més, fa uns dies vam descobrir que havien post ous i estaven amagats sota la terra ! 🥚
I avui hem observat també que ja havien començat a sortir dels ouets, mireu quins cargols més diminuts!

IMPULSEM LES ENERGIES RENOVABLES!

Els alumnes de sisè estem treballant les energies renovables i per això hem preparat una proposta d’implementació de les energies al nostre poble.

Durant el dia d’avui hem mostrat els nostres projectes als companys/es per tal que en facin una valoració i així poder-los millorar.

Quan tinguem els projectes definitius els compartirem a la pàgina web!

ENERGIA HIDRÀULICA

BIOMASSA

ENERGIA SOLAR

ENERGIA EÒLICA

DIA DE LA PAU

Amb motiu del dia de la Pau que se celebra demà dia 30 de gener a l’escola hem realitzat feines relacionades amb aquesta aspecte.

Hem parat a reflexionar sobre la importància del respecte i de tractar bé a la gent que tenim al nostre voltant.

Ens n’adonem que estimar a la gent que tenim aprop nostre és molt important i és per aquí on podem començar a contribuir perquè al món hi hagi PAU.

FEM PÒSTERS!

Els infants de primer seguim treballant el centre d’interès del nostre poble.

Hem estat recopilant informació i aprenent moltes coses. Cadascú de nosaltres està elaborant un pòster que conté tota la informació dels diferents llocs importants que trobem al nostre poble.

Estem aprenent moltes coses que no sabíem!