PINTEM MIRÓ
23/02/21Avui hem seguit treballant aquest pintor català, aquest cop hem pintat lliurement al panell d’art, amb el colors que ell utilitza (blau, groc, vermell, blanc, negre i verd!
Avui hem seguit treballant aquest pintor català, aquest cop hem pintat lliurement al panell d’art, amb el colors que ell utilitza (blau, groc, vermell, blanc, negre i verd!
Avui ha estat el torn de l’Ïu!
Hem vist un vídeo on ens explicava el que havia fet aquest cap de setmana: ha fet de cuiner, de mecànic, ha anat al parc, ha fet música i ha ballat…🕺 i, per últim, han ideat una disfressa del Mic i s’han disfressat amb el pare i la mare!
També ens han portat la màscara del Mic a l’escoleta, mireu que xula🥳
Després hem aprofitat per visionar cançons del Mic, cantar-les i ballar-les!
Per acabar de celebrar la setmana de Carnaval aquesta tarda hem fet una xocolatada al pati de l’escola.
Abans, per grups estables, hem fet una petita desfilada al pati.
Ens ho hem passat genial!
Avui hem celebrat l’últim dia de carnestoltes a l’escoleta i ens hem disfressat de jardiners!!
Hem sortit a l’hort i ens hem trobat l’arbre ple de regadores i globus amb els quals hem jugat! 🥳🥳
També ens ha vingut a visitar el Rei Carnestoltes per dir-nos adéu! I a la tarda hem fet xocolatada !
Us deixem un recull de fotos d’ahir on ens vam disfressar lliurement amb barrets, perruques i vestits!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a l’escola disfressats d’animal!
“Disfressat d’animal hauràs de venir, orelles de gat, plomes d’ocell, escates de peix… El Carnaval ja és aquí i molt ens hem de divertir!”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a l’escola amb un mitjó de cada!
“Ja ha arribat dijous! Un mitjó de cada haurà de portar pel Carnaval poder celebrar”
Aquests dies els infants de l’escoleta estem fent de jardiners (la nostra disfressa de carnaval🤭)!
Com podeu veure, hem trasplantat menta, primula, cactus i hem plantat pipes de gira-sol!
Després ho hem regat i a esperar que creixi! ️
També hem observat com han crescut les cols i els enciams que vam plantar a l’hort!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola ben pentinats/des!.
“Vindràs amb un pentinat divertit, tan si ets gran com si ets petit,. A veure qui serà el més atrevit!”
Els infants de primer seguim treballant el centre d’interès de EL NOSTRE POBLE.
Jan hem treballat els llocs d’interès del poble i ara hem començat a investigar quines són les diferències entre el poble i la ciutat.
Hem treballat una cançó del grup EL POT PETIT que es titula “Poble o ciutat”. Aquesta ens ha fet pensar en com és de diferent viure en un poble o una ciutat. Aquesta tarda hem fet una llista de característiques que diferencien aquest dos espais i hem vist un vídeo informatiu.
A continuació hem començat a crear els nostres murals on havíem de representar un poble o una ciutat.
En ha agradat molt aquesta activitat i hem après coses que no sabíem!