EXPERIÈNCIES AMB FAMÍLIA

Avui ha estat el torn de l’Ïu!

Hem vist un vídeo on ens explicava el que havia fet aquest cap de setmana: ha fet de cuiner, de mecànic, ha anat al parc, ha fet música i ha ballat…🕺 i, per últim, han ideat una disfressa del Mic i s’han disfressat amb el pare i la mare!

També ens han portat la màscara del Mic a l’escoleta, mireu que xula🥳
Després hem aprofitat per visionar cançons del Mic, cantar-les i ballar-les! 🎶

ENS DISFRESSEM!

Avui hem celebrat l’últim dia de carnestoltes a l’escoleta i ens hem disfressat de jardiners!! 🌻🚿

Hem sortit a l’hort i ens hem trobat l’arbre ple de regadores i globus amb els quals hem jugat! 🥳🥳
També ens ha vingut a visitar el Rei Carnestoltes per dir-nos adéu! I a la tarda hem fet xocolatada ! 😋

Us deixem un recull de fotos d’ahir on ens vam disfressar lliurement amb barrets, perruques i vestits! 🎊

FEM DE JARDINERS

Aquests dies els infants de l’escoleta estem fent de jardiners (la nostra disfressa de carnaval🤭)!
Com podeu veure, hem trasplantat menta, primula, cactus i hem plantat pipes de gira-sol!

Després ho hem regat i a esperar que creixi! 🚿🏵🌻

També hem observat com han crescut les cols i els enciams que vam plantar a l’hort!

POBLE O CIUTAT?

Els infants de primer seguim treballant el centre d’interès de EL NOSTRE POBLE.

Jan hem treballat els llocs d’interès del poble i ara hem començat a investigar quines són les diferències entre el poble i la ciutat.

Hem treballat una cançó del grup EL POT PETIT que es titula “Poble o ciutat”. Aquesta ens ha fet pensar en com és de diferent viure en un poble o una ciutat. Aquesta tarda hem fet una llista de característiques que diferencien aquest dos espais i hem vist un vídeo informatiu.

A continuació hem començat a crear els nostres murals on havíem de representar un poble o una ciutat.

En ha agradat molt aquesta activitat i hem après coses que no sabíem!