CONSIGNES CARNAVAL: Dia 1
16/02/21Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola vestits d’esportistes.
“És un dia molt especial perquè ja s’acosta Carnaval! Fer esport és molt sa i d’esportista hauràs d’anar!”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola vestits d’esportistes.
“És un dia molt especial perquè ja s’acosta Carnaval! Fer esport és molt sa i d’esportista hauràs d’anar!”
Aquests dies a l’escoleta hem anat fent les nostres disfresses pel proper divendres!
Us podeu fer un idea de que ens disfressarem?
També ha vingut el Rei Carnestoltes a donar-nos les consignes per la setmana vinent!
Quines ganes de festa que tenim! 🥳
El dijous, dia de la dona i la ciència, vam reflexionar sobre el paper de la dona a la ciència, va ser un bon moment per parlar amb els alumnes sobre la importància de la dona a la ciència.
L’anualitat d’aquest dia internacional, que es va celebrar l’11 de febrer de 2016 per primera vegada, va ser impulsada per les iniciatives de l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (Unesco), l’ONU-Dones i altres organitzacions competents amb l’objectiu de promoure l’accés equitatiu i ple de dones i nenes a l’educació en els àmbits de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (Educació STEM).
Us adjuntem els vídeos que vam visionar:
Avui l’Anaël i en Noè han aconseguit muntar de manera autònoma un altre robot amb el programa Lego WeDo.
Hem augmentat la dificultat i ho han aconseguit!
Felicitats!
Seguint amb els invents per a la Setmana de la Ciència a l’escola, a l’aula d’Educació Infantil hem investigat sobre EL CHUPA CHUPS.
Per tal de fer unes exposicions ben entenedores, hem elaborat una presentació.
Esperem que us agradi!
Avui hem fet un altre experiment a l’escoleta : hem barrejat aigua i bicarbonat, l’hem anat amassant i….quina sorpresa: ha sortit NEU!
L’hem manipulat amb diferents estris, tot afegint-hi animalets del Pol Nord.
També hi hem afegit colorant blau! Ens ha agradat molt la seva textura!
Seguint amb els invents per a la Setmana de la Ciència a l’escola, a l’aula de cinquè hem investigat sobre EL COTXE BONET, ELS PANELLETS, EL CAVA, DANONE, LA CREMA CATALANA
Per tal de fer unes exposicions ben entenedores, hem elaborat unes representacions per tal d’exposar les nostres investigacions.
Esperem que us agradin!


Hello, from the children at 4th Grade!
Last week, within our English lesson, we performed a song related to the topic we’ve just worked on: ‘Food’. We all sang “The Waiter’s Song”, it was good fun!
And here is the result. We hope you like it!