III SETMANA DE LA CIÈNCIA: LA DONA I LA CIÈNCIA

El dijous, dia de la dona i la ciència, vam reflexionar sobre el paper de la dona a la ciència, va ser un bon moment per parlar amb els alumnes sobre la importància de la dona a la ciència.

L’anualitat d’aquest dia internacional, que es va celebrar l’11 de febrer de 2016 per primera vegada, va ser impulsada per les iniciatives de l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (Unesco), l’ONU-Dones i altres organitzacions competents amb l’objectiu de promoure l’accés equitatiu i ple de dones i nenes a l’educació en els àmbits de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (Educació STEM). 

Us adjuntem els vídeos que vam visionar:

THE WAITER’S SONG

Hello, from the children at 4th Grade!

Last week, within our English lesson, we performed a song related to the topic we’ve just worked on: ‘Food’.  We all sang “The Waiter’s Song”, it was good fun!

And here is the result. We hope you like it!