MAQUETES COS HUMÀ

Els alumnes de sisè estem treballant “El Cos Humà”, per la qual cosa una de les activitats que estem realizant a les sessions de Medi consisteix en confeccionar amb material reciclat unes maquetes sobre el sistema o aparell desenvolupat.

Ens està agradant molt! I, a mesura que anem desenvolupant les maquetes us les mostrarem!

Esperem que us agradin!

EL FOLLETO INFORMATIVO

Durant aquestes setmanes els alumnes de cinquè hem treballat a l’àrea de llengua castellana la tipologia textual del “folleto informativo”. Entre altres activitats de recerca, hem creat el nostre logo, slogan i nom de l’empresa. A més a més, ho hem explicat als nostres companys per tal de treballar l’expressió oral en llengua castellana. Aquí teniu una petita mostra de les nostres exposicions.

VISITEM “EL HANGAR”, EL TALLER DE L’ESCULTOR MIGUEL ÁNGEL MURILLO!

Avui els alumnes de primer hem anat a visitar “EL HANGAR”, el taller que l’escultor Miguel Ángel Murillo té al nostre poble.

El Miguel Ángel Murillo treballa diferents materials com el fang, la fusta, el ferro i la pedra.

Hem pogut veure les seves obres acabades i d’altres que encara estan en procés de construcció. Hem explorat els materials i les eines amb les que treballa i ens ha explicat com li agrada la seva feina. Per acabar li hem regalat una libèl·lula feta amb filferro per nosaltres a l’escola que ha posat junt amb la seva col·lecció d’obres més petites.

Després hem gaudit d’un esmorzar a la natura. Ha estat un matí molt especial!

Moltes gràcies Miki!