LLIBRETETES MINI
13/05/21Els nens i nenes de segon i tercer hem fet unes llibretetes mini per escriure secrets i més coses.
Ens encanten!
Els nens i nenes de segon i tercer hem fet unes llibretetes mini per escriure secrets i més coses.
Ens encanten!
Els nens i nenes de Cicle Superior han realitzat durant el dia d’avui el taller “Superfruits”
SUPERFRUTIS és un taller teatralitzat per a realitzar a l’aula que s’inspira en un una història de Superherois on tot el grup classe ha de superar una missió a la ciutat de MaKeDòNiA.
Té com a objectiu treballar els hàbits saludables a través del joc, la diversió, l’experimentació sensorial i el tast.
Ens ha agradat molt!
Avui a l’escoleta hem jugar per racons:
– Sorra kinèsica: ens encanta manipular la seva textura!
– Psicomotricitat fina: punxant palets sobre porexpan i introduint peces de fusta sobre els pals!
– Formes: enganxem amb velcro cada forma geomètrica al seu espai corresponent.
Mireu que entretinguts hem estat!!
Aquest matí a l’escoleta hem tenyit arròs, posant-lo dins d’una bossa i barrejant-lo amb colorants, el qual hem deixat assecar.
Després hem estat experimentant amb un que ja estava sec i amb l’ajuda de culleres, gotets i coladors hem fet trasbalsaments!
Donem per finalitzada la setmana d’aquest color amb una festa on hi havia globus, teles, plomes… de color verd! I els infants també han vingut vestits d’aquest color, mireu que bé s’ho han passat! 🟢
El proper dilluns 10 de maig s’inicia el període de preinscripció a la Llar d’Infants municipal “L’ESCOLETA”.
Si hi esteu interessats contacteu amb les oficines de l’Ajuntament al telèfon 973190005 o bé correu electrònic a secretaria1@vilanovabarca.cat o secretaria2@vilanovabarca.cat
Us adjuntem un IDEARI DE L’ESCOLETA que recull la informació més rellevant sobre la seva línia pedagògica, així com la SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ.
Aquest matí els infants de l’escoleta hem anat a l’hort: els més grans han plantat uns quants enciams amb ajuda d’un punxó per fer el forat. Seguidament, els petits han regat el planter!! Ara, a esperar que creixi!
A primer estem treballant el centre d’interès dels materials i avui hem presentat el llibre: “El follet Oriol i l’illa dels plàstics”.
Hem introduït el concepte d’illa de plàstic i el seguirem treballant. Ha aixecat molt d’interès i és una bona ocasió per treballar el reciclatge i la reutilització dels materials.
Durant els dies 4, 5 i 6 de maig els alumnes de sisè estan realitzant les proves de Competències Bàsiques.
Aquestes consisteixen en la realització d’unes proves en les àrees de:
Mota sort!