PRESENTACIONS EL COS HUMÀ IV
03/06/21Avui ha estat el torn de la Júlia, l’Àlex i el Roger alumnes de sisè. Ens han presentat els seus treballs sobre “El cos humà”.
Avui ha estat el torn de la Júlia, l’Àlex i el Roger alumnes de sisè. Ens han presentat els seus treballs sobre “El cos humà”.
Avui us proposem la següent cançó: “AIN’T YOUR MAMA” Jennifer Lopez
Esperem que us agradi
Avui ha estat el torn de la Júlia, l’Àlex i el Roger alumnes de sisè. Ens han presentat els seus treballs sobre “El cos humà”.
Avui els nens i nenes de sisè hem repintat els jocs de la pista.
Ens ho hem passat molt bé!
Avui a l’escoleta hem jugat amb els següents racons:
Aquesta tarda els alumnes de primer hem anar a dibuixar l’hort per veure com han crescut els enciams.
Els hem mesurat i hem vist que des que els vam plantar han crescut 10 centímetres!
A continuació n’hem collit un cadascun, avui podrem sopar amanida!
Ahir alsguns dels alumnes de sisè vam anar a l’hort per tal de cuidar-lo i així afavorir que poguem collir ben aviat.
També vam tapar el cirerer amb una xarxa, per tal que els ocells no es mengin les cireres. Aquestes ja comencen a estar ben vermelles!
Ben aviat esperem poder fer un tast de tots els aliments que hi ha a l’hort!
Avui us proposem la següent cançó: “MAGIC!” Rude
Esperem que us agradi!