CUINEM EN FAMÍLIA: ÏU
08/10/24El divendres 4 d’octubre els nens i nenes d’I4 i I5 vam iniciar el projecte “Cuinem en família” i vam rebre al pare de l’Ïu.
Tots i totes vam cuinar coulants de xocolata. Boníssims!
Moltes gràcies família!
El divendres 4 d’octubre els nens i nenes d’I4 i I5 vam iniciar el projecte “Cuinem en família” i vam rebre al pare de l’Ïu.
Tots i totes vam cuinar coulants de xocolata. Boníssims!
Moltes gràcies família!
Els nens i nenes d’I4 i I5 vam fer una amanida per esmorzar.
La Dana va portar una tomata, un cogombre i una mongeta de l’hort del seu padrí. Vam tenir l’oportunitat d’observar, olorar, tocar…
I finalment les vam tallar i tastar fent una amanida entre tots i totes.
Boníssima! Moltes gràcies Dana!
Aquest primer trimestre els infants d’Educació Infantil poden gaudir de:
Durant aquest segon trimestre els infants d’infantil han pogut gaudir de l’ambient de llum negra, l’ambient de modelatge i l’ambient de circ.
Com ens han agradat!!
Les nenes i nens d’I3 i I4 hem fet galetes de dinosaures. Un cop elaborades, les hem portat a coure al forn de l’Adrià i la Sònia.
Mmmm… que bones!
Les nenes i nens d’I5 hem fet galetes de dinosaures. Un cop elaborades, les hem portat a coure al forn de l’Adrià i la Sònia.
Ens ha agradat molt l’activitat!
El passat divendres 8 de març l’alumnat d’Educació Infantil i de Cicle Inicial va anar a visitar el museu dels dinosaures que es troba a la Conca Dellà.
Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a l’escola…
“Divendres disfressa lliure portarà
i a la rua de Carnaval et divertiràs”
Des de l’inici de curs, els infants d’Educació Infantil, hem estat feinejant a diferents Racons d’aprenentatge muntats a l’aula.
Aquests racons tenen com a objectiu, mitjançant el treball maniputaliu i autònom, impulsar el desenvolupament de les capacitats.
Gaudim molt!
Avui hem celebrat l’aniversari de la Gala Marsà ja que ahir érem d’excursió.
En primer lloc hem explicat el pas del temps a partir de tres elements: l’univers, el sol i el planeta Terra. Després hem preparat uns dibuixos i la Gala s’ha pogut fer un collaret amb els macarrons que vam pintar. Per últim hem esmorzat la coca que ens ha portat.
Per molts anys Gala!!!