CONSIGNES CARNAVAL Dia 3
23/02/23Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola disfressats de països:
“Dijous a l’escola
feliços vindreu
ja que a un país
representareu”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola disfressats de països:
“Dijous a l’escola
feliços vindreu
ja que a un país
representareu”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb el calçat desaparellat.
“El calçat d’aquest dimecres serà desaparellat,
un mitjó de cada manera i au!
A caminar desmanegat!”
Avui els alumnes de l’escola també hem anat a Lleida a l’Animac i a al parc de La Mitjana.
Ens ho hem passat molt bé!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb pijama
“El dimarts podràs dormir
5 minuts més! Ja que no t’hauràs de vestir
i en pijama a l’escola
hauràs de venir”
Ja ha arribat el Rei Carnestoltes!!!
Com cada any ja ha dictat les seves consignes que s’hauran de dur a terme al llarg de la setmana vinent, del dimarts 21 de febrer fins el divendres 24 de febrer.
Us adjuntem el cartell, elaborat pels nens i nenes de CS, amb les CONSIGNES!
BONA SETMANA DE CARNAVAL!!
Avui tots els nens i nenes de la ZER Argelaga hem dut a terme una sortida a Agramunt.
Hem realitzat les diferents activitats:
Finalment, hem dinat a la vora del riu i hem passat una gran estona amb tots els nostres companys/es de la ZER.
Avui els nens i nenes de l’escola hem fet una petita mostra al carrer dels experiments que hem estat realitzant durant la V Setmana de la Ciència a l’escola.
Ens ha agradat molt poder mostrar a les famílies i obrir al poble alguns dels experiments treballats.
Moltes gràcies per venir!
Ens ho hem passat d’allò més bé i esperem repetir-ho l’any vinent!
En el marc de la V Setmana de la Ciència que estem duent a terme a l’escola, avui dijous 16 de febrer, tots els cursos, realitzarem l’activitat “Ciència al Carrer” oberta a les famílies.
D’aquesta manera, us esperem a partir de les 15:45 hores, al carrer de davant de l’escola, per veure una mostra de les experiències que hem dut a terme els diferents cursos, d’EI3 fins a 6è.
Us hi esperem!
Amb motiu del dia de la dona científica, durant la setmana del 13 al 16 de febrer durem a terme la V Setmana de la Ciència a l’escola.
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels nostres alumnes vers la Ciència.
Per la qual cosa, a nivell d’aula, treballarem diferents científics que han destacat amb les seves investigacions en el camp de la ciència.
I també, els nens i les nenes de les diferents aules realitzaran diferents experiments científics i els presentaran als seus companys/es i també a vosaltres, les famílies. D’aquesta manera, la programació serà la següent.
Ens fa molta il·lusió poder ensenyar, el dijous 16 de febrer, un recull dels diferents experiments treballats durant la V Setmana de la Ciència. Per la qual cosa, a partir de les 15:45 hores durem a terme una petita mostra, oberta a les famílies. Aquesta es realitzarà al carrer de davant de l’escola. Us hi esperem!
Finalment us adjuntem el cartell que han elaborat els alumnes de sisè.
Aquesta setmana l’Islam és la protagonista del projecte Vincles.
Ens ha portat un pijama de quan era petita i ha explicat que li agradava molt perquè és de color rosa i molt finet.
Ara li va petit, però el guarda com un gran tresor!
Moltes gràcies!
Per molts anys Dominic!!!
Avui fas 2 anys, t’estàs fent gran!
Moltes gràcies per haver compartit el teu dia amb nosaltres.
La coca estava boníssima!
Gràcies, família!!!