EDUCACIÓ INFANTIL

Espai dedicat als alumnes d’Educació Infantil 3, 4 i 5 anys

ANIVERSARI GALA ARRIÀ

Aquest matí hem celebrat l’aniversari de la Gala Arrià.

En primer lloc hem fet em explicat el pas del temps a partir de tres elements: l’univers, el sol i el  planeta Terra. Després hem preparat uns dibuixos i la Gala s’ha pogut fer un collaret amb els macarrons que ahir vam pintar entre tots/es. Per últim hem esmorzat la coca que ens ha portat.

Felices quatre voltes al sol Gala!

MINIMÓN DE LA PLATJA I ELS ANIMALS DEL MAR

Hola de nou,
fa pocs dies, a les tardes artístiques de plàstica, les nenes i els nenes tenien ja molt interès per l’estació de l’any que vindrà; l’estiu. Volien conèixer els animalets del mar, quins són els més grans, quins predominen, quines espècies hi ha, saber si tots es comporten de la mateixa manera… i vam proposar el següent:
– En primer lloc, vam presentar els animals que teníem de joguina per poder-los posar nom, observar les característiques i saber curiositats d’aquests/es.
– En segon lloc, vam pintar amb aquarel·les en un paper l’aigua del mar i vam intentar dibuixar aquells/es que més ens agradaven.
– Per últim, les mestres van representar a la taula d’experimentació la simulació d’un minimón del mar i la platja i vam estar jugat una bona estona.

El món marí/aquàtic és molt interessant i ens crida molt l’atenció!

A LA RECERCA DE PEDRES MÀGIQUES!

Hola,
el divendres, els nens i les nenes d’Educació Infantil 3,4 i 5, a l’hora del conte, van escoltar les aventures del follet Oriol i les pedres màgiques. Després de descobrir que aquestes pedres eren tan especials, van decidir sortir pels voltants de l’escola a fer una recerca de pedres, però no pedres qualsevol… havien de ser diferents; brillants, tenir un color especial, una forma inusual, etc.
Per poder observar-les millor vam agafar lupes i pots lupa. Quina estona més divertida!
Un cop érem a l’aula, van voler pintar-les i decorar-les per fer-les encara més boniques.
Aquesta pedra a partir d’ara es convertirà en un amulet de la sort per tots i totes!!