EL MEU VIATGE
03/12/20Els nens i nenes de quart, han fet una exposició oral en castellà del país/ciutat del món que han volgut…
Els nens i nenes de quart, han fet una exposició oral en castellà del país/ciutat del món que han volgut…
Avui la Pau ens recomana ON THE HILL de Ed Sheeran
Esperem que us agradi!
Avui la Montse ens recomana JE VEUZ de Zaz
Esperem que us agradi!
Avui la Gemma ens recomana JERUSALEMA de Master KG
Esperem que us agradi!
Al llarg de la setmana els alumnes músics de l’escola ens oferiran un petit TAST MUSICAL tot realitzant petites audicions a l’aula per tal de mostrar les seves habilitats tocant els seus instruments.
Avui escoltarem les audicions realitzades pels alumnes de l’aula de quart i segon.
Esperem que us agradi!
Avui el Joel ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.
El Joel ens ha presentat una sèrie d’objectes, fotografies i joguines importants a la seva vida. Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més del nostre company.
Gràcies Joel.
Al llarg de la setmana els alumnes músics de l’escola ens oferiran un petit TAST MUSICAL tot realitzant petites audicions a l’aula per tal de mostrar les seves habilitats tocant els seus instruments.
Avui escoltarem les audicions realitzades pels alumnes de l’aula de quart.
Esperem que us agradi!
Els infants de primer finalitzem l’activitat ET REGALO UNA LECTURA!
El Jaïr ens han portat a la classe un conte que ens han agradat molt: “LA TALPETA QUE VOLIA SABER QUI LI HAVIA FET ALLÒ AL CAP”.
Ens han encantat i hem rigut molt!
Durant aquest trimestre hem gaudit molt amb aquesta activitat on hem pogut llegir i escoltar les històries i contes preferits dels nostres companys/es i mestres.
Gràcies Jaïr.
Al llarg d’aquesta setmana celebrem la Tercera edició de la nostra “Setmana de la Música”.
Durant aquesta setmana, del 23 al 27 de novembre, tots els nens i nenes de l’escola participarem d’una setmana on la música serà la gran protagonista.
Així, durant la setmana realitzarem diferents activitats relacionades amb el món de la música.
Esperem que sigui tot un èxit!!!
Mostra de cartells realitzats pels alumnes de sisè:
Avui el següent equip de treball (El Guillem i el Joel) han acabat el seu projecte de Lego WeDo.
Han construït un lleó que s’aixeca i s’asseu fent diferents sollors. A l’enllaç que adjuntem a continuació podreu veure un vídeo de com es mou.
Hem penjat uns vídeos molt divertits, esperem que us agradin!