PARAULES DE TARDOR
06/10/20Els alumnes de primer avui hem treballat l’escriptura a partir de paraules relaciones amb la TARDOR!
Els alumnes de primer avui hem treballat l’escriptura a partir de paraules relaciones amb la TARDOR!
Els nens i nenes de primer seguim treballant la família i avui hem confeccionat el nostre propi arbre genealògic.
Ens ha agradat molt l’activitat!
Els nens i nenes de sisè ja hem iniciat els tallers de matemàtiques. Aquest curs hem començat introduint materials Montessori que ens ajuden a entendre millor les matemàtiques.
Durant la primer la sessió hem iniciat els treballs amb els SEGELLS.
Els SEGELLS són un material manipulatiu que ens permet fer càlculs aritmètics, tot entenent millor el procediment de cada operació.
Aquest matí hem rebut la visita de varis cargols: els hem observat detingudament amb les lupes i els hem construït un terrari amb sorra molla, enciam, fulles i branques per tenir-los a l’aula!
També hem pogut observar el seu rastre amb l’ajuda de colorant alimentari, no paraven quiets! Hem cantat la cançó de “Cargol treu banya” amb la caixa de música!
A més, com cada dia, hem fet joc lliure amb la gran varietat de materials que tenim i hem potenciat la psicomotricitat fina, gruixuda, hem fet música… 🤏🦵🎶
Ah, també hem descobert una òliba que estava damunt d’un arbre del pati, era molt gran!! 🦉
Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dia 14 de setembre amb la màxima normalitat possible.
A la nostra escola hem vetllat per reforçar totes les mesures de seguretat i higiene que ens garanteixen que l’escola sigui un espai segur, estem molt il.lusionats de retrobar-nos després d’un final de curs tant atípic!
A la web del centre disposeu del Pla d’Organització d’aquest curs 2020-2021, aquest document ha estat aprovat pel Claustre i el Consell Escolar.
Durant la setmana vinent s’indicaran les dates de les reunions d’inici de curs que es realitzaran telemàticament durant el mes de setembre.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’optimisme on ara, més que mai, hem d’aprofitar les dificultats per a transformar-les en possibilitats. Hem de tenir tots una actitud receptiva a tots els canvis constants que estem vivint i sempre estar preparats a qualsevol modificació en funció de les informacions que ens arribin des del Departament d’Educació i Salut.
Ens veiem el dilluns 14 de setembre de 2020!
RECORDATORI:
Al document que us vam enviar la setmana passada es concreta quin serà el protocol d’entrades i sortides a l’escola aquest curs escolar.
NOTA: L’entrada serà a partir de les 9:00 hores seguint un ordre, de curs més gran a petit.
Per tal que us sigui més visual, a continuació us adjuntem una infografia on està explicat gràficament:
Els dies de pluja tots els alumnes entraran per la porta principal de forma ordenada i amb distància entre els grups estables corresponents.
A l’escola, el servei de menjador dels alumnes d’EI3 fins a 6è està gestionat per l’AMP
A, la qual ha contractat el servei de l’empresa de càtering SERCODAGA (modalitat de línia calenta).
Durant el servei, de 12:30 a 15:00 hores es realitzen dos torns per dinar, tot seguint els grups estables aprovats al Pla d’Organització del Centre per al curs 2020-2021:
Quant els alumnes d’EI1-EI2, el servei de menjador s’ofereix mitjançant la modalitat de carmanyola (els pares i les mares s’encarreguen de dur el menjar degudament envasat).
El menús del menjador per al curs 2020-2021 els podreu trobar a l’apartat “menjador” de la pàgina web.
El Departament de Salut ha activat un canal de Telegram obert i disponible per a famílies, comunitat educativa i ciutadania en general, de cara a l’inici del nou curs el proper 14 de setembre. Aquí us deixem l’enllaç: https://t.me/s/SalutEscolaCAT
Us recordem que també al web del Departament de Salut podeu trobar tota la informació referent a l’inici de curs, material i informació relacionada amb l’escola: https://bit.ly/3ltYAwv
NOTA: Cal descarregar l’aplicació TELEGRAM al mòbil
Amb l’acabament d’un nou curs escolar avui també ha arribat el moment d’acomiadar als alumnes de sisè.
Després de 9 cursos a l’escola és el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, descobertes, aprenentatges, etc. que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
Acomiadem als més grans de l’escola, agraint també a les famílies per ser-hi, per l’acompanyament que feu dels vostres fills i filles en tot moment. Sempre heu fet costat a l’escola en tot el que s’ha necessitat i sincerament, us trobarem molt a faltar.
MOLTA SORT I FINS SEMPRE!
Enllaç als vídeos:
Per tal d’accedir a totes les fotografies anar al següent enllaç
Us compartim algunes fotografies dels nens i nenes de l’escoleta: