SETMANA DE PASQUA A EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes d’educació infantil vam realitzar moltes activitats la setmana passada relacionades amb la Pasqua.

Vam dur a terme dos tallers internivells. Al primer vam fer un conillet de Pasqua molt original i al segon vam pintar ous dusos amb diferents tècniques i van quedar espectaculars.

El dijous vam anar a la cuina de l’escola per fer els nostres pans de pessic. En total vam fer quatre. Ens va agradar molt fer-ho, aprendre com es fan, quins ingredients utilitzem, fer la massa, posar-ho al forn…Treballar les receptes és molt divertit i aquest curs estem fent moltes!.

Desprès vam decorar les mones i vam sortir tots junts a menjar-les al parc.

Va ser una setmana molt intensa i divertida!