SETMANA CULTURAL A EDUCACIÓ INFANTIL ( PRIMERA PART)

Aquesta setmana la nostra escola celebra la setmana cultural dedicada aquest any a les diferents cultures.

A educació infantil estem realitzant moltes activitats organitzats en tres grups internivells que es mantindran fixes durant tots els díes.

Sota el títol “La volta al món en 4 díes” i desprès de situar els continents i països a treballar en un mapa aprenem els costums i tradicions dels llocs de procedència dels nostres alumnes d’I3,I4 i I5.

El dimarts comença el nostre viatge per Àfrica i de la mà de dues mares  aprenem com és la vida a Nigèria. També parlem del Marroc, Mauritania, Senegal, Mali, Ghana i Guinea Ecuatorial: la música, les danses, l’alimentació, l’idioma i la bandera del país.

El dimecres viatgem per Amèrica, concretament per Cuba i per Colombia i amb l,ajuda de dues mares fem un postre colombià boníssim.

Ens fem fotografíes al nostre photocall i gaudim tots junts.

Seguim!