REPRESENTACIÓ TEATRAL DE P4 I P5

Durant tot el curs els alumnes d’ educació infantil hem fet una activitat de teatre dins l’ horari escolar a càrrec de dues monitores de l’ Aula Municipal de Teatre de Lleida, la Verònica i la Patrícia. Ens han ajudat una tarda a la setmana a desenvolupar el nostre potencial artístic partint del descobriment d’ un mateix, des de la relació amb els altres i des del treball en equip.

En el següent vídeo podeu veure diferents fragments de les obres de teatre representades pels alumnes de P4 i P5 , cloenda de tot el nostre esforç i entusiasme i davant del millor públic que podem tenir; les nostres famílies.

Moltes gràcies Verònica i Patrícia per la vostra dedicació!