PROJECTE D’ ART: YAYOI KUSAMA

Els alumnes d’ educació infantil hem descobert una artista japonesa que ens ha fascinat a tots i totes, la Yayoi Kusama, Precursora del popart, del minimalisme, veu important de l’ avant-garde, interessada per la pintura, l’ escultura, els collages i l’ art performance. En definitiva, una de les artistes més valorades del Japó.

L’ obra de la Yayoi té com a nexe d’ unió una obsessió pels cercles de colors. A P3, P4 i P5 hem volgut treballar com ella i ens hem envoltat de rodones que han potenciat més la nostra creativitat. La decoració del nostre passsadís, de les portes, dels arbres del pati, del hall, les carbasses, flors, papallones, els nostres autoretrats, el nostre racó per camuflar-nos…ens hem endinsat de ple en el món Kusama. També hem treballat l’ artista nipona al nostre laboratori de llum.

Ha estat una experiència molt gratificant per tothom. Esperem que us agradi el vídeo i que animeu als vostres fills i filles a que us expliquin tot el que saben sobre la Yayoi Kusama.

1. Ana

Ha sigut un projecte molt interessant. Hem après junts, els alumnes i les mestres. Una bona manera de tancar el curs.
    Felicitats als nens i nenes d, educació infantil pel seu entusiasme!

2. Mireia

Enhorabona pel treball fet amb els alumnes d’infantil. Feu una feina magnífica i els alumnes sempre feliços i molt contents de poder aprendre coses noves.

Gran projecte i molt enriquidor.

Mireia