NADAL A EDUCACIÓ INFANTIL

Durant aquest mes de desembre , els alumnes d’educació infantil ens hem endinsat de ple en aquesta época de l, any tan bonica. Hem cantat i ballat nadales, hem après i/o recordat vocabulari relacionat amb el Nadal, hem fet manualitats, galetes, hem decorat el passadís, hem guarnit el nostre arbre, ens hem divertit tots junts i el darrer día d’escola hem fet cagar el tió. Ha sigut tot molt emocionant i ara ja tenim vacances, uns dies per gaudir de la familia. Quan tornem a les classes continuarem aprenent i passant-ho bé.

L’equip d’educació infantil us desitja unes Bones festes de Nadal!!