INICIEM LA COL·LABORACIÓ ENTRE L’ILERNA I EDUCACIÓ INFANTIL

Aquesta setmana hem començat la col·laboració entre el centre de formació ILERNA i la nostra escola Magí Morera, concretament amb l’etapa d’educació infantil.

Aquesta col·laboració està inclosa dins del programa INNOVAFP que cerca l’actualització de coneixements a la formació professional i la cooperació entre les empreses i altres organitzacions de l’entorn, mitjançant la participació en el desenvolupament  de projectes d’innovació  i transferència de coneixement.

Un grup d’alumnes de primer curs del grau superior d’educació infantil assistiran a la nostra escola un cop al mes i realitzaran diferents activitats/tallers amb els nens i les nenes de P3, P4 i P5.

En el següent vídeo podeu veure com va anar la primera sessió. Els nostres alumnes van passar un matí molt divertit.