ESMORZAR SALUDABLE A EDUCACIÓ INFANTIL. PROGRAMA SI, SALUT INTEGRAL.

El passat divendres els alumnes d’ educació infantil vam gaudir  d’ un bon esmorzar a la classe.

Amb l’ ajuda de les senyoretes vam preparar pa amb tomàquet i vam fer broquetes de fruites

(mandarines, raïm i plàtan en aquesta ocasió).

Un dels objectius del Programa Si, salut integral és potenciar els hàbits saludables en els nens i les nenes des de que són petits. Diversos estudis posen de manifest que els principals factors de risc de les malalties cardiovasculars  són l’ obesitat i els factors associats a ella (la diabetis i la hipertensió arterial), fruit d’ una alimentació incorrecta i de la manca d’ activitat fìsica.

Des de l’ escola i començant a  l’ etapa d’ educació infantil  treballem els coneixements, actituds i hàbits de vida saludables.

Mireu què bé ho passem i com ens agrada la fruita!