ESMORZAR SALUDABLE A EDUCACIÓ INFANTIL. PROGRAMA SI, SALUT INTEGRAL.

El passat divendres tots els alumnes d’educació infantil vam gaudir d’un esmorzar saludable.

Ens vam reunir tots a l’aula de P3 i desprès de parlar de la importància de tenir una alimentació sana i equilibrada, vam fer un tastet d’enciam del nostre hort acompanyat de pa amb tomàquet, plàtans , raïm i mandarines.

Aquesta activitat forma part del programa d’innovació PROGRAMA SI, salut integral, que ja fa uns anys que duem a terme a la nostra escola i que confirma científicament la importància d’educar en els hàbits saludables durant l’edat de 3 a 6 anys.

Quan vam acabar el nostre esmorzar vam guardar totes les peles per la nostra compostadora i vam netejar les taules i safates entre tots i totes.

A continuació vam parlar sobre el que més ens havia agradar i vam fer estadística, com podeu veure en el següent vídeo.