APADRINAMENT LECTOR I3 – CS2

Aquest curs a l’escola hem tornat a activar l’apadrinament lector entre l’alumnat de CS1 i l’alumnat del tercer curs d’educació infantil (P5).

L’apadrinament lector consisteix en el fet que cada nen i nena de sisè serà el padrí o padrina d’un infant de P5. Ser el padrí o padrina significa que cada quinze dies, es trobaran amb els fillols i filloles lectors i treballaran de forma conjunta la lectura, la comprensió de textos, la resolució de dubtes i inquietuds que puguin sortir.

El primer dia que es van conèixer padrins/es i fillols/es es va signar el contracte que s’haurà de complir al llarg de tot el curs.

Una experiència que esperem que sigui molt enriquidora per a tots!