Projecte Hort i Experimentació

Estimar i cuidar la natura ens ajuda a créixer més oberta al món que ens envolta, això ho posem en pràctica al nostre hort i al bosquet; i a la jardinera de plantes aromàtiques d’Educació Infantil. Aquestes lliçons no s’obliden mai. Les experiències les vinculem sempre a la necessitat d’entendre allò que els llibres expliquen de forma llarga i extensa.

Experimentar, per nosaltres, és entendre el funcionament del món des d’un format més petit, però eficaç.

El nostre projecte de l’hort va néixer fa més de 20 anys… amb la iniciativa que els nostres alumnes estiguessin en contacte directe amb els aprenentatges. Amb la col·laboració de tots els cursos de l’escola, cada any plantem l’hort i l’hivernacle, duent a termes tasques de manteniment, d’observació, recol·lecció…

L’hivernacle ens permet fer prediccions, hipòtesis, observacions i comparacions, i finalment extraure conclusions sobre el creixement d’allò que hem plantat.

Disposem d’un compostador per reciclar els residus orgànics.