Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre de l’Escola Les Llisses és un document que recull el conjunt d’actuacions que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

Aquesta EDC està liderada per l’Equip Directiu; s’elabora des de la Comissió Digital i s’implementa per tot el professorat.

Es divideix en dos parts: Estratègia” i “Cultura digital”.

L’apartat Estratègia” conté la planificació que fem per aconseguir els objectius, i consta de quatre apartats: diagnosi, objectius, planificació i avaluació.

L’apartat “Cultura digital” engloba el conjunt d’accions, procediments, protocols i acords relacionats amb tots els àmbits digitals del centre.

L’EDC s’ha engegat durant el curs 2021-2022. Està en construcció, i es seguirà ampliant durant el curs 2022-23:

ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE