Beques

En aquesta pàgina trobareu la informació relacionada amb la sol·licitud de beques:

• Ajuts per a menjador escolar (Ajuntament de Lliçà de Vall):

Ajut econòmic per al pagament del menjador escolar de l’educació infantil de segon cicle (P3, P4 i P5), educació primària i secundària.

Termini per presentar la sol·licitud: dimecres 18 de maig  fins dimecres 15 de juny.

Telemàticament a través del web de l’Ajuntament www.llissadevall.cat a partir de la data indicada.

Presencialment, les famílies hauran de demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, 938439000. Aquell dia és imprescindible portar tota la documentació necessària.

Poden sol·licitar ajuts els infants d’educació Infantil (P3, P4, i P5), Educació primària pel curs 2022/23 per:

• Ajut per despeses escolars: llibres, material escolar, sortides, colònies,
    crèdit de síntesi i material digital.
  • Ajut per activitats extraescolars: Entitats Esportives Municipals,
    Extraescolars AMPA i Escola de Música.
  • Ajut per menjador escolar.
  • Ajut per Casal d’Estiu 2022 municipal

Tota aquesta documentació estarà disponible a la seu electrònica de l’ajuntament i en format paper a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC).

Informació general

• Ajuts per alumnes amb Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE):

Alumnes escolaritzats en centres educatius espanyols que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu i reuneixin els requisits establerts.

Termini per presentar la sol·licitud: del 19 de maig al 30 de setembre de 2022.

Informació general