Estratègia Digital de Centre

Una de les prioritats de la nostra escola és l’aplicació de les noves tecnologies per la millora dels processos d’aprenentatge dels alumnes i per la millora de la gestió de l’ ensenyament en el sentit més ampli.

Integrem les noves tecnologies als aprenentatges ordinaris per tal que els nostres alumnes aconsegueixin assolir la competènia digital i adquireixin maduresa tecnològica.

Disposem de PDI a cada classe. Aprenem des de ben petits a fer servir les tauletes, així com els portàtils i chromebooks.

La nostra escola disposa d’un domini web propi. Gràcies a això podem crear un correu electrònic personal per als alumnes des de 3r de primària fins a 6è i ens permet treballar en l’entorn d’aprenetatge “Google for Education” (Google Docs, Sheets, Drive, Google Classroom,..etc).