2n – Comencem a multiplicar!

Benvolgudes famílies de segon!

Ja fa unes setmanes que estem introduint el concepte de multiplicar, ho estem fent a través de la manipulació i dels reglets.

Ho hem fet així:

• Número de vegades. 2 vegades el 4 són 8.
  • El doble. El 4 és el doble del 2, ja que 2+2 són 4.
  • El concepte de divisió com a parts iguals d’un número.

De moment seguim treballant la del 2 i la del 4.

Les mestres de segon

23/24 5è Emprenedoria

Els i les alumnes de cinquè avui han anat a @ajuntamentdellissadevall per presentar la seva cooperativa a l’alcalde.
Han passat una bona estona juntament amb els companys i companyes de @elsvinyals explicant com s’han constituït les cooperatives i totes las tasques que ja han fet i faran durant el curs.
Continuem amb el nostre projecte d’Emprenedoria! Seguim!

DENIP 2024

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Ghandi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

Si tu fossis nat a la seva terra, la tristesa d’ell podria ser teva….

23/24 I4 Experimentem!

Aprofitem algunes hores de psico per crear i imaginar.
Avui els nens i les nenes d’I4 hem gaudit d’una sessió de joc lliure i experimentació reutilitzant els papers dels regals de Nadal. Quines idees tan xules han sortit!👏🏼👏🏼

23/24 4t Sortida al Museu de Ciències Naturals

Ahir l’alumnat de quart van visitar el Museu de Ciències Naturals de Granollers. Allà van descobrir com és una estació meteorològica i els diferents aparells que s’utilitzen per mesurar cadascun dels fenòmens atmosfèrics. 🌦️🌪️
A part, també han pogut visitar una exposició del museu molt interessant sobre els ratpenats i altres animals.🦇

23/24 3r Descobrim al Maties Palau Ferré

Els alumnes de 3r vam descobrir, durant la nostra visita a la Capella de Can Coll, a l’artista Palau Ferré. Hem estat analitzant les seves obres, intentant identificar els seus trets més característics: figures femenines, ulls ametllats, complements de flors, fruites i elements naturals, hi destaquen els vermells intensos i els verds…
Amb aquests trets, estem creant uns quadres de figures humanes… estem comprovant que tenim molts artistes en aquests grups de 3r!

23/24 2n L’octubre a segon

Benvolgudes famílies de segon,

Al llarg de tot el mes d’octubre, hem estat fent activitats molt interessant a l’escola.

• Hem iniciat els racons de llengua, els quals són divertits i ens ajuden a millorar els nostres aprenentatges.
  • Tenim nous jocs pedagògics per treballar tant matemàtiques com llengua catalana.
  • Hem anat a la biblioteca a fer núvols i la Rosa ens ha explicat el seu funcionament i un conte que ens ha agradat molt.
  • Hem fet una broqueta de fruita entre tots i totes i ens l’hem menjat a l’hora del pati.
  • Hem fet uns tallers de la tardor i hem fet un material que ha quedat espectacular!
  • I més….

Pregunteu als vostres fills i filles quines són les activitats que més han gaudit d’aquest octubre. Segur que us expliquen coses molt interessant!

Continuem treballant i aprenent de valent.

Les mestres de segon

23/24 3r – Visitem l’Ajuntament!

Aquestes primeres setmanes de curs, els i les alumnes de 3r, hem estat treballant el Projecte del nostre poble, i per poder acabar d’investigar alguns aspectes del nostre municipi hem anat a l’Ajuntament a fer-li una entrevista al nostre alcalde, el Ferran Ballestà. També vam poder conèixer a la Regidora d’Educació, l’Eva i la Regidora d’esports, la Sonia.

Ens ha aclarit moooolts dubtes que ens permetran seguir treballant per acabar elaborant una guia turística del nostre muncipi. També ens va fer un petit tour per l’edifici de l’Ajuntament.

Gràcies Ferran!