BERTA, LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA!

Hola famílies!

Aquesta setmana la Berta ha estat la protagonista de la setmana i el passat dimecres va arribar a l’escola acompanyada de l’Aranya Teranyina per explicar-nos les seves experiències durant els dies compartits.

La Berta ens ha explicat que han estat un dies plens de celebracions. El 8 de desembre va ser el seu aniversari i ho va poder compartir amb la nostre estimada aranya… Quina il·lusió! Ens ha ensenyat unes fotos on hi ha gran part de la seva família. Sabeu què? També van celebrar l’aniversari del pare de la Berta… Quin tip de pastissos que es van fer!

S’acosten les festes de Nadal i els Tions van arribant a les nostres cases… La Berta, amb molta emoció, ens ha fet saber com va arribar el seu. Resulta que estava al bosc i tot sol va caminar fins arribar a casa seva… La màgia dels Tions ens té ben emocionats!

Durant aquests dies la Berta ha volgut ensenyar a l’Aranya Teranyina molts dels llocs especials per ella, com per exemple la casa dels seus avis. Com que viuen a Monistrol de Montserrat les espectaculars muntanyes de Montserrat les tenen ben a prop i amb unes vistes ben boniques. Hem vist una foto on s’hi veien de fons i tots les hem reconegut ràpidament i hem compartit algunes experiències, com el tren cremallera!

Finalment, la Berta ha volgut explicar-nos el conte. Tots ens el sabem molt bé i ens agrada escoltar-lo. Cada company i companya ho fa d’una manera especial i la Berta ho ha fet genial, per això li hem fet un súper aplaudiment, però no dels que esteu acostumats, dels nostres… Sabeu com són? Ahhhhhh…

Gràcies Berta! Ens agrada que comparteixis amb nosaltres els teus moments i, sobretot, que ho facis amb un gran somriure!

Cliqueu a la foto per veure l’àlbum sencer!