Aquests dies a l’aula han estat plens de màgia, il·lusió i moltes emocions compartides. Hem anat comptant els dies amb el calendari d’advent, vivint cada desig com un moment especial. Amb molta il·lusió hem escrit la carta als Reis, explicant-los els nostres desitjos.
Hem après nadales i poemes de Nadal que han omplert l’escola de música i esperit nadalenc, el qual hem compartit amb totes les famílies.
També hem tingut cura del nostre estimat Tió, alimentant-lo cada dia, de vegades massa i tot, esperant amb nervis el gran moment. I avui, per fi, ha arribat: l’hem pogut cagar entre cançons, cops de bastó i molta alegria.
Avui també hem rebut una visita molt especial: el patge reial, a qui li hem pogut donar les nostres cartes i explicar-li, amb ulls brillants, tot allò que desitgem.
Han estat uns dies plens de moments compartits que ens recorden la màgia del Nadal. ✨🎄



