AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 19 al 23 de març)

A P5 descobrim els reglets

Aquestes darreres setmanes els de 2n, a música, hem construït un pentagrama gegant.

També a música, els de 3r, estem aprenent a ballar sardanes.

Coincidint amb la setmana del Medi Ambient, els alumnes de 4t hem sortit al bosc a observar els éssers vius que hi habiten amb els companys i companyes de 1r.

Si voleu saber tot el que vam fer visiteu els nostres blocs, allí us ho expliquem!

Tots els grans de l’escola hem acabat el trimestre amb una bicicletada des de l’escola fins a La Pineda Fosca a Cassà.

El claustre de mestres estem fent una formació interna per les tardes. Compartim i debatem sobre el nostre treball del dia a dia a l’aula. Creem, tots junts, amb il·lusió, una línia d’escola, una mateixa mirada d’escola.