AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 8 AL 12 DE MAIG)

Aquesta setmana a I3 el temps en ha donat l’oportunitat d’experimentar amb la pluja.

Els d’I4 continuem fent tallers amb famílies. Aquesta vegada un taller de papiroflèxia molt engrescador.

Els alumnes d’I5 fem tallers; a la natura, experimentació i expressió.

Els nens i nenes de 4rt han vingut a PRIMER a ensenyar-nos jocs amb reglets per ajudar-nos amb la descomposició del 10. Ens hem divertit molt.
Aquest divendres a la tarda els infants de primer vam fer una festa sorpresa per agrair a les famílies que ens han ajudat a l’hort. Vam preparar un detall per ells, vam plantar maduixes, les vam embolicar i vam fer un cartell d’agraïment. També vam fer pinxos de fruites, globus i música.

Aquesta setmana a SEGON ens ha visitat una mare de la classe i ens ha explicat d’una manera molt entenedora i engrescadora la història de Llagostera amb imatges molt antigues.