AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 2 AL 5 DE MAIG)

Aquesta setmana els infants d’I3 hem anat a visitar la granja Mas Rumbau de Palafrugell.

Setmana de l’expressió. Durant dues setmanes els nens i nenes de PRIMER hem estat fent activitats en diferents espais de l’escola. Són propostes que tots hem preparats perquè els altres cursos puguin fer-les, Ens ho hem passat molt bé!!

Aquesta setmana els nens i nenes de SEGON hem anat d’excursió a Sant Hilari a buscar els tresors d’en Serrallonga

Amb l’alumnat de QUART hem fet una activitat dels efectes del canvi climàtic amb alumnat del pfi de jardineria. Hem plantat unes plantes i hem col·locat  un hotel d’insectes a un dels parcs de LLagostera.

Aquesta setmana els alumnes de CINQUÈ ens hem divertit molt fent les propostes que han preparat les altres classes per la Festa de l’expressió..

Aquesta setmana els alumnes de SISÈ ens hem divertit molt fent les propostes que han preparat les altres classes per la Festa de l’expressió.